Sunday, September 12, 2010

studying Great John Singer Sargent ... مطالعه آثار سارجنت

این روز ها محو آثار نقاش بزرگ آبرنگ جان سینجر سارجنت هستم و آثار او و قدرت قلمش مرا مبهوت کرده است
در طول مطلعه یک ساله ام در آب رنگ به نظرم سارجنت یکی از کسانی است که در صورتی که کسی آثار او را ندیده باشد سخنانش در مورد آبرنگ بار کمی خواهد داشت
این پست ادای احترام من است به این مرد بزرگ
من برروی آثار اساتیدی که دوستشان دارم مطالعه می کنم و از آثار آنها به منظور مطالعه کپی
اما کار من کجا و کار سارجنت کجا
این پست کپی یکی از کارهای سارجنت می باشد ( فقط به منظور آموزش
روح این مرد در پناه رحمت خدا

Nowadays I became fammilliar with works of Great American artist John Singer Sargent and knowing him open a new world and great experiences to me ...
this post is to thank this wonderful man ... who help watercolor to become a serious media in the world ...
this is my study on one of his works ...
peace be upon him.

No comments:

Post a Comment

whats your idea? شما چه می اندیشید ؟